+31(0)6 - 222 111 54 info@ap-services.eu

Akeleie

BERGANS – ­COLLECTIE HERFST/WINTER 2014/2015

Akeleie – de nieuwe hybride baselayer serie van Bergans

Na de succesvolle introductie van de Bergans Base Layer-­‐lijn van 100% merinoswol in de winter 2012/13 – vooral de opvallende gestreepte look was zeer gewild – presenteert Bergans voor de herfst/winter 2014/15 weer een compleet nieuwe onderkledingserie. AKELEIE is de naam voor de nieuwe hybride wol met 220 g/m2-­‐ kwaliteit, een mix van 80% merinoswol en 20% polyester. Daarmee reageert Bergans op de talrijke verzoeken uit de markt; vele klanten zouden namelijk graag een product van merinoswol willen dragen, maar hun huid verdraagt dit niet altijd.

De Akeleie serie, waarvan de binnenkant uit 100% polyester bestaat, is een geslaagd alternatief met de beproefde Bergans-­‐look en omvat vier verschillende artikelen – longsleeve, half zip, tights en boxer voor dames en heren, evenals een longsleeveshirt en tights voor kinderen en jongeren.

Het nieuwe tweelaagse design van de Akeleie serie isoleert bijzonder goed, verhoogt de ademende werking en reguleert het binnenklimaat, omdat de combinatie van wol en polyester het vochttransport versterkt. Zo blijft de drager aangenaam warm en droog en raakt hij of zij niet oververhit. Een voordeel van de hybride producten is de veelzijdigheid – de shirts in de Akeleie-­‐serie kunnen in het laagjessysteem als eerste laag en als tweede laag worden gedragen.

Bergans maakt uitsluitend gebruik van kwalitatief hoogwaardige, gecertificeerde merinoswol, die mulesing vrij is en waarvan de herkomst tot de boerderij terug te traceren is.

De details:
– Nauwsluitende pasvorm
– Flatlocknaden in contrastkleuren
– Vier verschillende styles + twee styles voor kinderen en jongeren – verkrijgbaar in leuke kleurcombinaties

Materiaal: Buitenkant: 80% merinoswol/20% polyester Binnenkant: 100 % polyester

Verkoopprijs: € 40,– tot € 70,–

Akeleie is een plantensoort.